دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 36242
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 671
بازدید سال : 1124
بازدید کلی : 36242
برگزاری نمایشگاه های محصولات فرهنگی در ایستگاه های راهیان نور ارتش

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نمایشگاه های عرصه محصولات فرهنگی در محل ایستگاه های راهیان نور ارتش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اعلام خبر فوق افزود: الحمدلله امسال نیز برنامه ریزی های مناسبی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صورت پذیرفته است و نمایشگاه های عرضه محصولات فرهنگی همچون سالهای گذشته در محل ایستگاه های راهیان نور، یادمان عملیات های ماندگار و پادگان های مستقر در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور با ارائه محصولات فرهنگی- هنری مختلفی در خدمت زائران عزیز سزمین های نور خواهند بود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برگزاری مسابقات پیامکی، برپایی محافل انس با قرآن، ارائه کتب و نرم افزارهای فرهنگی، ارائه بازی های رایانه ای، حضور روحانیون و مبلغان دینی و برگزاری نمازهای جماعت و مراسم مذهبی بویژه دعاهای پرفیض توسل، کمیل و ندبه در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بخشی از برنامه هایی است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امسال در رابطه با ایستگاه های راهیان نور تدارک دیده است.

حجت الاسلام واحدی در ادامه افزود: در حوزه فعالیت های رسانه‌ای راهیان نور نیز امسال برنامه ریزی های مناسبی ازجمله  برنامه بازدید خبرنگاران حوزه دفاعی از مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور، پوشش اخبار و فعالیت های ایستگاه های راهیان نور در رسانه‌های جمعی بویژه صدا و سیما، مطبوعات، سایت‌ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی و انتشار ویژه نامه ها و بولتن هایی جهت اطلاع رسانی فعالیت ها و برنامه های ایستگا های راهیان نور انجام شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین المللی است

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین الملل است و جمهوری اسلامی ایران امروز بحمدالله با اقتدار کامل در صحنه‌های بین المللی ایفای نقش می‌کند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه بازدید از نمایشگاه جهاد علمی این قرارگاه، گفت: جهاد علمی که طی سالیان اخیر شکل گرفته یکی از عوامل اقتدار امروز کشور است.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب ما در کوچکترین تجهیزات نظامی وابسته بودیم ولی اکنون ساخت، بازسازی و تعمیرات تجهیزات نظامی در داخل انجام می‌شود که این حاصل تلاش جهادگونه متخصصان ما در بخش علمی و فنی است.

صباحی‌فرد در ادامه با اشاره به تاثیر پیشرفت علمی کشور در روابط بین الملل اظهار داشت: خودباوری و تکیه بر توان داخلی لازمه موفقیت در عرصه‌های بین المللی است و جمهوری اسلامی ایران امروز بحمدالله با اقتدار کامل در صحنه‌های بین المللی ایفای نقش می‌کند و قرارگاه پدافند هوایی با تکیه بر عنایات خداوند متعال و تدابیر مقام معظم کل قوا و تلاش متخصصان جوان و متعهد خود با آمادگی کامل از آسمان کشور حراست می‌کند.

گفتنی است، نمایشگاه دائمی جهاد علمی قرارگاه پدافند هوایی در محل دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) در آینده نزدیک به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرمانده کل ارتش از نمایشگاه جهاد علمی دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بازدید کرد

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه جهاد علمی در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) قرارگاه پدافند هوایی بازدید کرد.

وی همچنین در ادامه، از سایر قسمت های دانشگاه خاتم الانبیا(ص) پدافند هوایی بازدید و با حضور در کلاس های دانشگاه در دیداری چهره به چهره با دانشجویان، روند آموزشی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

شایان ذکر است نمایشگاه جهاد علمی جهت معرفی دستاورد های علمی و پژوهشی متخصصان قرارگاه پدافند هوایی بر پاشده است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


غیور مردان ناو گروه 29، حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی را ناکام گذاشتند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دو گروه دزدان دریایی در تنگه باب‌المندب به نفتکش ایرانی حمله کردند که با قدرت دریایی نیروهای ما مواجه شده و پا به فرار گذاشتند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ارتباطی و طرح مخابراتی پایگاه دریایی سیرجان، از درگیری ناو گروه 29 نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی خبر داد و گفت: ناوگروه 29 نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ حضور دارد و در تاریخ 12/12/1392، دو گروه دزدان دریایی در تنگه باب‌المندب به نفتکش جمهوری اسلامی حمله کردند که با قدرت دریایی نیروهای ما مواجه شده و پا به فرار گذاشتند.

وی در ادامه بیان داشت: اولویت کاری نیروی دریایی، تدابیر مقام معظم رهبری است و حضور در دریاهای آزاد به معنای پیام صلح و دوستی و تأمین امنیت اقتصاد کشور است.

دریادار سیاری افزود: اجرایی کردن تدابیر رهبری نظام و فرماندهی معظم کل قوا در عرصه دریا، امنیت را برای دریاها تأمین کرد و ما دیپلماسی دفاعی را که هم در زمان جنگ و هم صلح باید فعال باشد، تحکیم بخشیده‌ایم.

دریادار سیاری خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا نیروی دریایی، یک نیروی علمی، سیاسی، نظامی و بین‌المللی است که سیاسی بودن و بین‌المللی عمل کردن نیاز به این دارد که نیروی دریایی در آب‌های آزاد حضور داشته باشد و پیام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه منتقل کند.

وی پروژه ارتباطی افتتاح شده را مهم‌ترین مرکز ارتباطی نیروی دریایی عنوان کرد و اظهار داشت: این مرکز می‌تواند آمادگاه ناوگان جنوب و مرکز آموزش دریایی سیرجان را به مناطق عملیاتی جنوب متصل و مرتبط کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رئیس‌جمهور از مرکز فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، رئیس‌جمهور، ظهر امروز پس از دیدار عمومی با مردم جاسک از مرکز فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، در این بازدید ضمن تجلیل از فداکاری‌ها و تلاش‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش، در جریان چگونگی فعالیت‌ها و مأموریت‌های این نیرو در مناطق دریایی جنوب کشور قرار گرفت.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه این بازدید گزارشی از روند فعالیت ناوگروه‌های اعزامی این نیرو و چگونگی فعالیت‌های تیم‌های تکاور و تفنگدار نداجا، وضعیت منطقه عملیاتی تحت مسئولیت قرارگاه مقدم نداجا، محورهای گشت نیروی دریایی ارتش، وضعیت یکان‌های نظامی، تجاری و نفتکش تردد کننده به بنادر کشور و چگونگی مأموریت‌های تیم‌های همراهی کشتی‌های تجاری و نفتکش به رئیس‌جمهور ارائه کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود